Durant el juliol i com a novetat d'aquest estiu, la Biblioteca Municipal Font i Daniel oferirà diverses activitats gratuïtes aquest mes. Podreu gaudir de jocs de taula, tots els dimecres, i de dues activitats molt especials: una hora del conte musical en anglès i una sessió d'històries relacionades amb el món; en un espai que també funciona com a refugi climàtic per fer front a la calor.
Els dimecres, jocs
Cada dimecres del mes de juliol -els dies 2, 9, 16 i 23-, de 18 a 20 h, la Biblioteca convida a una sessió de jocs de taula en família o amb amics. Aquesta activitat compta amb la col·laboració de l'associació QFem?Juguem!
Nota | Els infants menors de nou anys han d'anar acompanyats d'un adult.
Hora del conte musical
Una altra de les activitats d'aquest juliol a la Biblioteca de Llavaneres serà l'hora del conte 'Del mar a la terra, que s'ha programat per a dilluns 7 de juliol, a les 18 h. La proposta porta per títol: 'Un viatge musical des d'Irlanda' i la signa Brian Guilligan.
Guilligan arriba des d'Irlanda i proposa fer un viatge musical des del mar fins a la terra amb cançons senzilles, jocs i música en directe en anglès. Aquesta activitat és per a famílies amb infants a partir de quatre anys.
Històries de mar
A mitjan mes, concretament dilluns 14 de juliol, a les 18 h, la Biblioteca convida a gaudir amb la sessió 'Sons de Mar', a càrrec de La Botzina.
Una proposta farcida d'històries, música i instruments singulars com un xilòfon d'aigua i petxines. Es recomana per a infants de 3 a 8 anys.
Totes les activitats són gratuïtes i es realitzen a la Biblioteca Municipal Font i Daniel.