Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 12.08.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Formació conjunta per a les Brigades Joves de Llavaneres i Sant Vicenç
Tallers de suport al desenvolupament personal i laboral dels joves
El jovent de les Brigades Joves ha participat en dos tallers per millorar les seves competčncies personals i laborals.

El jovent que forma part de les Brigades Joves de Sant Andreu de Llavaneres i Sant Vicenç de Montalt han participat recentment en dues accions formatives. L'objectiu és facilitar-los eines per al seu desenvolupament personal i professional.

El primer taller, anomenat 'Em comprenc, eines per a quan arriben l'angoixa i l'estrès', es va celebrar el 22 de juliol a la Casa de Cultura de Sant Vicenç de Montalt. El taller es va realitzar a través de l'Oficina Jove del Consell Comarcal del Maresme, i forma part de la cartera de serveis de la Xarxa Nacional d'Emancipació Juvenil; el seu objectiu era proporcionar eines per a gestionar les emocions i transformar experiències difícils en aprenentatges.

La segona formació, va tenir lloc el 25 de juliol a Can Rivière, en format de 'escape room'. Els participants van treballar sobre els drets i deures dels treballadors i la creació d'un currículum a través de diferents proves i dinàmiques. Aquesta activitat pràctica de dues hores va servir per conèixer els conceptes bàsics de la relació laboral i el contingut d'un currículum vitae.

El programa Brigada Jove, combina la contractació temporal dels joves per donar suport als serveis municipals amb hores de formació. Aquesta iniciativa ofereix un espai d'aprenentatge pràctic i d'acompanyament per ajudar-los a iniciar la seva trajectòria professional.

Formació Brigada Jove 25 (2)
Primer taller de formació
'Em comprenc, eines per a quan arriben l'angoixa i l'estrès'

Diputació de Barcelona
^