Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 02.12.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Arriba la 13a Copa Maresme
Enfronta equips masculins i femenins de categoria mini de primer any i premini de tot l'Estat i de diversos paďsos europeus, i es disputa entre Llavaneres i Sant Vicenç

Tot a punt per a una nova edició de la Copa Maresme, la tretzena, que enfrontarà clubs d'arreu del país, en categoria mini de primer any i pre-mini, masculins i femenins. El torneig es juga els dies 6, 7 i 8 de desembre. L'organització és a càrrec del Club Bàsquet 3 Viles, que compta amb el suport dels dos consistoris. Podeu seguir-ne les novetats en el web copamaresme.obias.es i al seu compte d'Instagram.

Aquesta tretzena edició de la Copa Maresme 3 Viles compta amb la participació de 51 equips d'arreu de l'Estat i Europa i prop de 600 participants, que es reparteix entre els pavellons nou i antic de Sant Andreu de Llavaneres i el pavelló Toni Sors de Sant Vicenç de Montalt.

La competició comença dissabte 6 de dessembre amb les fases de grups; dilluns 8 es jugaran les finals de les diferents categories.

La Copa Maresme 3 Viles és un torneig amb un gran reconeixement en el món del bàsquet per a categories de premini (2016 - 2017) i mini de 1r any (2015) pel nivell dels equips que hi participen.

Copa Maresme   Copa Maresme

Fotos: Antonio Puente

Diputació de Barcelona
^