Botó que mostra/amaga menú lateral
Divendres
23
gener
2026
12:00h
Conferència
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterAfegir l'acte al vostre calendari
Agenda
Xerrada: 'La consciència corporal i la soledat en la maduresa'
Activitat adreçada a gent gran per cuidar-se des del cos i l'emoció
Una xerrada propera i pràctica per descobrir com la presència corporal ens pot ajudar a viure amb més calma, més connexió i més companyia interior. Cal inscripció prèvia al Casal de la Gent Gran.

Explorarem com la consciència del propi cos pot esdevenir un suport valuós en la maduresa, especialment quan apareix la sensació de solitud. A partir d’exemples senzills, veurem com la manera d’habitar el cos influeix en l’estat emocional, en la calma interna i en la qualitat dels nostres vincles.

Descobrirem que escoltar el cos no és complicat ni requereix grans esforços: petits gestos, moviments suaus i moments de presència poden ajudar-nos a sentir-nos més acompanyats.

És una invitació a retrobar-nos amb el cos com un lloc segur, viu i disponible, capaç de portar-nos serenitat, connexió i benestar.

Continguts de la sessió:

  • Estratègies senzilles per sentir-nos més presents
  • Petits moviments que aporten benestar
  • Com el cos pot suavitzar la sensació de soledat
  • Espai per a preguntes i conversa

Durada 1 hora
Organitza Inscripció al Casal de la Gent Gran
Preu Gratuït
Tipus d'acte Conferència
Diputació de Barcelona
^