La nedadora de Sant Andreu de Llavaneres Carla Lorenzo ha signat un debut d’alt nivell amb la selecció espanyola absoluta en la quarta etapa de la Copa del Món de natació artística (World Aquatics 2026), disputada a Pontevedra del 29 al 31 de maig. L’esportista suma dos ors i una plata en una competició que ha reunit les principals potències internacionals.
En les proves d’equip tècnic i equip lliure, Lorenzo ha contribuït a dues victòries clares de la selecció espanyola, per davant de països com Mèxic, França, Itàlia i el Canadà. Aquests resultats consoliden el bon moment del conjunt estatal en el circuit internacional.
La tercera medalla ha arribat en la prova de duo mixt tècnic, on ha competit amb Eneko Sánchez. La parella ha assolit la plata amb 210,8792 punts, només superada per la Gran Bretanya i per davant del Kazakhstan.
El balanç final de la competició confirma també el domini d’Espanya en diverses proves, amb actuacions destacades com les de Iris Tió, que ha sumat diversos ors en categoria individual.
Amb aquest resultat, la llavanerenca Carla Lorenzo reforça la seva projecció esportiva i s’estrena amb èxit en l’equip absolut.
