Botó que mostra/amaga menú lateral
Dissabte
8
agost
2026
20:30h
Música
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterAfegir l'acte al vostre calendari
Agenda
'Arrels en loop' amb Manu Sija
Un referent del jazz contemporani d'Amèrica del Sud

Manu Sija és un dels referents més innovadors del jazz contemporani d'Amèrica del Sud. Multiinstrumentista autodidacte i compositor, fusiona el llenguatge del jazz modern amb el folklore argentí, amb una manera d'entendre la improvisació intensa i personal. A Llavaneres presentarà 'Arrels en loop', una versió més intimista del seu projecte '6 rumbs', en què la música d'arrel argentina es transforma i dialoga amb sonoritats contemporànies.

Manu Sija és un dels referents més innovadors del jazz contemporani a Sud-amèrica. Multiinstrumentista autodidacte, fusiona el jazz modern amb el folklore argentí i l'experimentació electrònica en directe.

Virtuós del violí, el baix, la guitarra, el bandoneó, els teclats i la percussió, utilitza el live looping per crear paisatges sonors en temps real. Ha estat distingit amb el Premi Konex com un dels cinc millors instrumentistes de la dècada 2015-2025 i ha actuat en escenaris d'Amèrica, Europa i Àfrica.

A Llavaneres presentarà Arrels en loop, una versió íntima del seu projecte 6 rumbs, on la música d'arrel argentina dialoga amb sonoritats contemporànies.

Lloc El Baresito, Travessía de Sant Pere 31
Durada 20:30 a 22:30
Organitza El Baresito
Preu Entrada libre
Tipus d'acte Música
Diputació de Barcelona
^