Botó que mostra/amaga menú lateral
Divendres
15
gener
2027
18:00h
Trobada
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterAfegir l'acte al vostre calendari
Agenda
Xerrada: 'Tornar al cor'
2n cicle de trobades 'Converses des del cor' de la llavanerenca Maria Antònia Catllà

Arriba el 2n cicle de trobades 'Converses des del cor', a càrrec de la llavanerenca Maria Antònia Catllà, autora del llibre 'Cercant la llum'. Les sessions es faran a la sala d'actes de la Biblioteca Font i Daniel els divendres 9 d'octubre, 27 de novembre i 15 de gener, a les 18 h. L'entrada és lliure (aforament limitat).

3a sessió (15/01/2027): 'Tornar al cor'

Després d'haver escoltat les paraules i compartit vivències, arribarem a l'última trobada. Serà un bon moment per aturar-nos i mirar el camí que hem fet.

Què ens ha deixat aquest temps? Què hem descobert escoltant els altres? Què hem après? Què ens emportem?

Potser descobrirem que, després de donar tantes voltes, de viure, de trobar i d'estimar, hi ha un lloc on sempre podem tornar: el nostre cor. Per poder mirar-nos, escoltar-nos i saber que tots tenim una història per explicar i llum per compartir.

Lloc Sala d'actes de la Biblioteca Font i Daniel, Clòsens, 65
Durada 1 h 30 min
Organitza Biblioteca Municipal Font i Daniel; Regidoria de Cultura
Preu Gratuït
Tipus d'acte Trobada
Diputació de Barcelona
^