L'alcalde, Ŕlex Neira, i el regidor d'Esports, Carles Canals, s'han reunit amb la directora del Consell Catalŕ de l'Esport, Carme Bastida, per abordar el pla d'inversions i els projectes de millora dels equipaments esportius de Llavaneres. La trobada ha servit per abordar les actuacions previstes en el marc del Pla de xoc per a la millora d'instal·lacions esportives, que compta amb una aportació de 319.000 euros per a Llavaneres.
Entre les actuacions previstes hi ha la millora de les instal·lacions del pavelló poliesportiu i les intervencions al camp de futbol per millorar-ne l'eficiència energètica i l'estanquitat de l'edifici dels vestidors.
La reunió també ha permès tractar el projecte de nous vestidors a la zona esportiva municipal d'Els Ametllers, una actuació que ha de contribuir a completar i ordenar el conjunt esportiu. El projecte preveu construir un nou edifici annex al pavelló existent, una pista poliesportiva exterior i urbanitzar els espais de l'entorn.
El nou edifici permetrà donar resposta a les necessitats de vestidors del pavelló i millorar l'organització dels accessos i les circulacions, tot diferenciant els recorreguts dels esportistes i del públic.
Amb aquestes actuacions, l'Ajuntament continua treballant per modernitzar els equipaments esportius municipals, millorar-ne la funcionalitat i l'eficiència energètica i adequar-los a les necessitats dels clubs, les entitats i les persones usuàries. La trobada s'emmarca en la col·laboració entre l'Ajuntament i el Consell Català de l'Esport per impulsar les millores dels equipaments esportius municipals.