Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 11.01.2010
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Es reobre el pavelló municipal
S'hi ha fet una reparació provisional de la teulada, que va patir els efectes del temporal de vent de la setmana passada
L'Ajuntament de Llavaneres ha fet reparar provisionalment la teulada del pavelló municipal, que divendres passat va quedar inutilitzat després que el vent arrenqués part de les plaques metàl·liques de la coberta. L'activitat tornarà aquesta tarda a l'equipament esportiu, on resta pendent, però, tirar endavant un projecte de reforma de més envergadura.
Les feines de reparació es van portar a terme el mateix divendres a la tarda i dissabte al matí, i han consistit en cobrir les parts del sostre que van quedar més malmeses i evitar que hi entri l'aigua de la pluja. Després d'aquesta actuació inicial, els serveis tècnics municipals han donat el vistiplau a la Regidoria d'Esports perquè es reprengui a partir d'avui dilluns 11 de gener l'activitat. Ara, però, caldrà obrir un procés de contractació per encarregar una reforma de la coberta més àmplia, ja que les destrosses causades pel fort vent de la nit del 7 de gener van malmetre una sisena part de la teulada.
Diputació de Barcelona
^