Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 02.03.2010
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
El tinent general Fernando Torres visita "les 3 Viles" en el seu comiat com a inspector general de l'exčrcit
Visita del tinent general Fernándo Torres González

El tinent general Fernando Torres González ha visitat avui el municipi, on s'ha reunit amb els alcaldes de Llavaneres, Sant Vicenç i Caldes d'Estrac, Bernat Graupera, Miquel Àngel Martínez i Joaquim Arnó, respectivament. El tinent general Torres és a punt de deixar el càrrec d'inspector general de l'Exèrcit de Terra i ha volgut acomiadar-se personalment de les 3 Viles.
Visita del tinent general Fernándo Torres González

El 21 d'octubre de 2009 els tres alcaldes van visitar l'inspector general Torres al Palau de Capitania de Barcelona. Avui, els ha tornat la visita, just abans d'acomiadar-se del càrrec d'inspector general de l'Exèrcit de Terra per passar a la reserva. Amb Llavaneres i amb les altres dues viles, l'uneixen els anys d'estiueig a la torre del capità general que l'exèrcit té al passeig de la Riera número 1.

L'inspector Torres ha saludat el personal municipal i ha signat en el llibre d'honor, en què ha deixat testimoni dels bons records que conserva dels estius a la vila. Com a inspector general de l'Exèrcit, durant els darrers deu anys, el tinent general Fernándo Torres ha estat el representant institucional de les Fuerzas Armadas a Catalunya, Aragó, Navarra i la Rioja.

Diputació de Barcelona
^