Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 19.03.2010
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
El Club Nŕutic El Balís prepara la 24a Setmana Catalana de Vela
Es farŕ els dies 1 i 2 de maig i hi haurŕ activitats obertes a tothom
Optimist

El Club Nàutic El Balís de Llavaneres organitzarà els dies 1 i 2 de maig, per tercer any consecutiu, la Setmana Catalana de Vela–Gran Premi Generalitat de Catalunya, la prova més important de vela del calendari català, que aplega totes les classes de vela lleugera i creuer. S'hi oferiran tot un seguit d'activitats obertes a tothom. Qui ho vulgui, hi pot participar en l'organització com a voluntari.

Programa d'actes

Programa d'actes

Podeu llegir-ne més detalls en aquest document adjunt.

Fitxer: PROGRAMA_ACTES.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 785.13 kB

Setmana Catala de Vela

Aquest any el lema de la regata és Naveguem pel medi ambient i, per tal d'insistir en la necessitat de preservar el medi ambient, s'estan preparant tot un seguit d'activitats. La més destacada serà l'exposició Naveguem pel medi ambient. Cuidem el nostre jardí de Posidònia, que es podrà visitar al village de la regata. En la mostra, s'explicarà la importància de les praderies de posidònia a la costa del Maresme i els problemes que s'amaguen al fons del nostre mar, així com les solucions al nostre abast com a ciutadans i esportistes que gaudim de la navegació.

Un esdeveniment obert a la vila

La Setmana Catalana de Vela a El Balís és sinònim d'activitats obertes a la vila.  Dissabte 1 de maig les aigües de Llavaneres rebran la visita del pailebot Santa Eulàlia, una embarcació d'època restaurada pel Museu Marítim de Barcelona que acollirà visites matí i tarda. Les sortides es faran des del CN El Balís amb embarcació pneumàtica i és necessari roba i calçat esportiu per poder embarcar amb seguretat.

Setmana Catala de VelaEs tornaran a oferir el batejos de vela gratuïts per a tothom, es podran encarregar caricatures i visitar un village amb molta activitat. L'Escola de Vela d'El Balís informarà dels casals d'estiu i es faran ofertes molt interessants pels que reservin plaça durant la Setmana catalana.


Els voluntaris

Aquest any, la Setmana Catalana de Vela tornarà a comptar amb l'ajut inestimable dels seus voluntaris que, vinguts d'arreu del municipi, ajudaran perquè un any més aquest esdeveniment sigui un èxit. Per poder fer-se voluntari, només cal contactar amb el club, al telèfon 937 929 135 o bé per correu a scv@cnelbalis.com. Més informació, en el web de l'entitat.

Diputació de Barcelona
^