Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 22.07.2010
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Es repara el sostre del pavelló
L'actuació estava pendent a causa de les destrosses provocades pel fort temporal de vent del gener i s'està finançant amb els diners que el consistori ha rebut de l'assegurança
Teulada del pavelló

La Regidoria d'Urbanisme té en marxa la remodelació de la teulada del pavelló municipal, que va quedar molt deteriorada arran del fort temporal de vent del mes de gener. S'hi va fer una primera actuació d'urgència però restava pendent aquesta remodelació, que es finança amb els diners de l'assegurança.
Teulada del pavelló

En total, l'Ajuntament de Llavaneres ha rebut uns 44.000 euros de l'assegurança. A més de la reparació de la teulada del pavelló municipal, aquests diners permetran al consistori poder reparar la resta de danys causats pel vent. Precisament, una altra de les incidències més importants va ser la caiguda de plaques solars en alguns edificis municipals, i ara es podran reposar.

Diputació de Barcelona
^