
L'entitat es va constituir al mes de gener i en pocs mesos ha incrementat notablement el número de patinadores. Ara ja en són una trentena i a primers de desembre prendran part del campionat nacional que se celebra a Arenys de Munt. Més informació,
aquí. Els entrenaments es fan a la pista descoberta de l'Institut de Llavaneres i és amb la voluntat d'oferir-los un espai cobert per a les classes de dansa que s'ha arribat a l'acord signat aquest matí entre l'Ajuntament i el club. Les classes es faran els dimecres, dijous i divendres, de 17.30 a 19.30 hores.
L'alcalde, Bernat Graupera, ha volgut transmetre al president de l'entitat, Eduard Casals, que el consistori és conscient de les necessitats del club d'aconseguir un espai cobert per als entrenaments. Li ha aclarit que al pavelló municipal, on s'acaba de canviar el terra, no s'hi ha pogut instal·lar parquet -el tipus de paviment necessari per poder-hi patinar-, perquè el cost s'hagués triplicat. "Cal tenir en compte que aquest equipament és provisional i algun dia haurà de construir-se el nou pavelló i tirar aquest a terra, i no podem fer-hi una gran inversió, sobretot tenint en compte la situació econòmica actual", ha explicat Graupera. A l'acte de signatura del conveni també hi ha assistit el regidor d'Esports, Josep Molins.