Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 02.03.2011
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Carnaval 2011 a Llavaneres
Ja és aquí la festa a la rauxa i la disbauxa! El rei Carnestoltes aterra aquest cap de setmana a Llavaneres amb la rua pels carrers del centre i els balls al Casal Familiar i el Casal de la Gent Gran.
carnaval

Els actes centrals del Carnaval a Llavaneres tindran lloc aquest diumenge a partir de les 17:30h, moment en què començarà la cercavila de disfresses pels carrers del poble. La rua de Carnaval sortirà des del davant d'El Casal de Llavaneres i acabarà en el mateix punt per donar pas a la festa d'animació infantil de la sala gran d'El Casal amb ball i gresca per a totes les edats, a càrrec de la companyia Rovell d'Ou. La festa acabarà amb una xocolatada popular per a tothom.

També el Casal de la Gent Gran ha preparat la seva particular festa de Carnaval pel proper diumenge 6 de març. Començarà a les 16:30h a les seves instal·lacions i faran festa de disfresses amb ball a càrrec del Grup Artístic Esperit de Joventut, format per membres del mateix Casal. Hi haurà berenar de pa amb tomàquet i botifarra acompanyat de llardons i postres, a més d'un concurs de difresses on es lliuraran diferents premis.

Pel que fa als centres d'ensenyament, l'escola Labandària celebrarà el Carnestoltes el proper dimarts 8 de març amb una rua fins la plaça de l'Ajuntament a les 16.30h. El tema de les disfresses que han escollit enguany és el món cinema, coincidint amb el centre d'interés de la setmana cultural. Tancaran la celebració del Carnaval l'endemà al matí amb l'enterrament de la sardina a la Font de la Llorita.

Diputació de Barcelona
^