Coincidint amb la jornada de portes obertes, El Casal de Llavaneres ha posat en funcionament aquest dissabte l'ascensor que permet l'accessibilitat a totes les dependències de l'edifici.
Durant l'acte d'inauguració, tant el president de l'entitat, Andreu Díaz, com l'alcalde Bernat Graupera, van considerar com a molt necessària aquesta actuació que obre les portes perquè qualsevol persona amb mobilitat reduïda pugui gaudir de les moltes activitats que s'organitzen al Casal de Llavaneres.
L'acte va comptar amb diferents representants de l'Ajuntament i veïns del municipi que van poder visitar les dependències de les diferents seccions que conformen El Casal de Llavaneres i els estudis de Ràdio Llavaneres.