Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 21.07.2011
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Aquest dissabte, el Festival Benèfic de les Llums, a Ca l'Alfaro
Hi haurà activitats durant tot el dia

Festival de les llums

El parc de Ca l'Alfaro es convertirà aquest dissabte 23 de juliol en l'escenari del Festival de les Llums, que organitza l'ONG La Medusa. Hi haurà activitats per a tots els públics durant tot el dia, i els beneficis es destinaran a una causa solidària.

La jornada començarà a les 10.30 hores del matí amb tallers per a nens i altres activitats, com ara recollida de joguines i de roba, malabaristes i la visita als estands dels col·laboradors. Cap a les 12.30 hores, es donarà pas a l'exhibició d'skaters al Parc de la Mare de Déu de Monsterrat.

Ja a la tarda, cap a les 17.30 hores, hi haurà una batukada pel centre del poble a càrrec dels Tabalers Momerota. Un cop al parc, s'oferirà una exhibició de balls.

Al vespre, a partir de les 19 hores, començaran els concerts en directe. Segons informa l'organització, els artisties confirmats són:  Stepmother, Ruidoblanco i BlackRose Road.

Una causa solidària

L'accés al recinte tindrà un cost de 5 euros (les entrades es poden comprar ja de maneara anticipada al Casal de Joves). Els visitants podran dinar i sopar al mateix recinte i també fer donatius.

La recaptació obtinguda durant tot el dia s'adreçarà a un projecte solidari d'adquisició d'ambulàncies per a Burkina Faso, a través de l'associació la Medusa.

 

Diputació de Barcelona
^