El mes d'octubre arriba carregat de propostes interessants a la Biblioteca municipal de Llavaneres. La primera, dijous 6, una xerrada sobre alimentació. A més, hi ha l'hora del conte dissabte 8, la posada en marxa del club del còmic, contes de bruixes i bruixots...
Xerrada per a adults
“Els fruits secs, engreixen?”, a càrrec de l’Educadora Nutricional Griselda Marfà
Data Dijous, 6 d’octubre
Hora 19:30 hores
Lloc Biblioteca municipal; sala infantil
Nova xerrada de l’educadora nutricional Griselda Marfà a la nostra biblioteca. La Griselda és una vella coneguda nostra i ens ha fet altres xerrades sobre nutrició, totes elles molt profitoses i interessants des del punt de vista de la salut.
En aquesta ocasió ens parlarà d’un tema molt concret, però que sembla que ha generat un cert interés entre la gent que es dedica al món de la nutrició: els fruits secs i la seva influència en la dieta; i, concretament, saber si engreixen o no.
L’hora del conte
“Bruixes i bruixots”, amb la rondallaire Assumpta Mercader
Data Dissabte, 8 d’octubre
Hora 12:00 hores
Lloc Biblioteca municipal; sala infantil
Tornem a tenir entre nosaltres l’Assumpta Mercader, aquest cop per explicar-nos contes de bruixes i bruixots, que són personatges que saben fer màgia, encanteris i pocions. Són protagonistes de contes fantàstics als quals els passen coses inversemblants. L’Assumpta ens introduirà en el món de la màgia amb una sèrie de contes sobre bruixes i bruixots, com La bruixa i els colors, El sastre i les bruixes, El bruixot i la noia enamorada o El cavaller Campassol.
Club de lectura de còmics
“El invierno del dibujante”, amb Xavier Calderer
Data Dissabte, 15 d’octubre
Hora 12:00 hores matí
Lloc Biblioteca municipal; sala d’actes
Una activitat nova de trinca a la biblioteca. Aquest cop us proposem un Club del còmic, dirigit a públic preferentment adult, i que pretèn difondre i fer valorar aquest producte cultural per part del públic ja habitualment lector.
A la primera sessió del Club ens trobarem tots els que hi estiguem interessats i repartirem entre els assistents (en prèstec) un còmic que es comentarà el mes de novembre. El còmic en qüestió és El invierno del dibujante, de Paco Roca.
L’hora del conte
“Dones d’aigua”, amb la rondallaire Tururuth
Data Dissabte, 22 d’octubre
Hora 12:00 hores matí
Lloc Biblioteca municipal; sala infantil
Ja és el segon cop que tenim la rondallaire Tururuth a la biblioteca. Abans de l’estiu va venir a explicar-nos Contes del món, i aquest cop ens porta el conte Dones d’aigua.
Tururuth, partint de la narració oral, també incorpora contes musicats, teatre d’ombres i titelles oferint així un ampli ventall de possibilitats.
Organitza: Biblioteca Municipal. Amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura