Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 27.10.2011
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Ajuntament i Generalitat acosten posicions per desencallar el POUM
En una reunió al Parlament de Catalunya amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder

L'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres confia a resoldre aviat els darrers esculls que, a hores d'ara, frenen l'entrada en vigor del nou Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM). El pla estŕ aprovat definitivament per la Generalitat, perň resta pendent d'unes esmenes realitzades pel govern catalŕ amb les quals Llavaneres no hi estŕ d'acord. Per tractar d'acostar posicions, l'alcalde i la regidora d'Urbanisme es van reunir fa uns dies amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, i amb el secretari general del departament, Damiŕ Calvet.

A la trobada, l'alcalde, Bernat Graupera, i la regidora d'Urbanisme, Sandra Carreras, van explicar als responsables de Territori i Sostenibilitat el contingut del requeriment previ que el ple de l'Ajuntament de Llavaneres va aprovar per urgčncia el passat 26 de setembre. Es tracta d'una resposta municipal a les esmenes introduďdes per la Generalitat. Tant l'alcalde com la regidora d'Urbanisme han destacat la bona entesa i s'han mostrat confiats de poder consensuar una solució final per a les qüestions pendents de resoldre. Entre d'altres qüestions, a més, l'Ajuntament va aprofitar la reunió de treball per defensar la petició d'un pagčs de Llavaneres de construir el seu habitatge als terrenys que conrea.

Requeriment previ

La Comissió Territorial d’Urbanisme de Barcelona va acordar, el passat 14 de juliol, mantenir la suspensió de l'entrada en vigor del Pla d’ordenació urbanística municipal de Llavaneres, fins a l’aportació d’un text refós, aprovat pel ple de l’Ajuntament. El ple municipal va respondre en la sessió del 26 de setembre amb l'aprováció d'un requeriment previ en quč el consistori insisteix en no incorporar les esmenes imposades per la Generalitat, que des del punt de vista municipal no defensen l’interčs públic. La proposta es va aprovar amb el vot a favor dels grups de CiU, PP, PSC i GLL, i l'abstenció de SOS Llavaneres.

Diputació de Barcelona
^