Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 27.03.2012
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
La 10a Marxa BTT de Muntanya reuneix 160 ciclistes

 Marxa BTT de Muntanya

Uns 160 ciclistes van participar diumenge 25 de març en la 10a Marxa de Muntanya BTT, organitzada per la secció esportiva d'El Casal de Llavaneres, per camins i corriols del nostre entorn.

Marxa BTT de Muntanya Marxa BTT de Muntanya

Marxa BTT de MuntanyaLa jornada va transcórrer sense incidències remarcables. El més destacat va ser el nou recorregut, que va satisfer la majoria de participants. Com cada any, tots els participants van rebre, a l'arribada, una bossa plena d'obsequis, una participació per a la rifa de regals i un entrepà de botifarra per recuperar forces.

La secció esportiva d'El Casal vol fer arribar l'agraiment a la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, a l'ADF local, a Creu Roja i a la Policia Local, així com als més de 50 col·laboradors en les tasques d'avituallament, controls i servei d'atenció als participants de la cursa.

Les classificacions, en el document adjunt, aquí.

Fotos: Olga Valls. Podeu veure més imatges de la competició, aquí.

Diputació de Barcelona
^