Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 21.10.2013
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Obertes les inscripcions per a la 22a Travessa Viladrau-Llavaneres
Hi ha temps per inscriure's fins el 7 de novembre

Marxa Viladrau-LlavaneresEl Casal de Llavaneres té obertes les inscripcions per participar en la 22a Travessa Viladrau-Llavaneres, que se celebrarà el 9 de novembre. El preu és de 33 euros per als marxaires, i de 18 euros per als que optin per la BTT. El termini per inscriure's finalitza dijous 7 de novembre.

La comitiva sortirà a les 6 del mati de Viladrau per iniciar aquesta bonica travessa a través dels parcs naturals del Montseny i Montnegre-Corredor amb un recorregut de 52 Km i una durada de 12 hores. Dues hores abans, un autocar recollirà els participants davant del CAP de Llavaneres.

Per tal de formalitzar-ne la inscripció, cal fer l'ingrés corresponent al compte 2038 8980 22 6000089056 de Bankia, tot fent constar nom i cognoms.

La fitxa

Lloc: Sortida en autocar davant el CAP - Sant Andreu de Llavaneres
Horari: 4 del matí
Organitza: Secció Esportiva d'El Casal de Llavaneres
Preu: marxaires: 33 euros / amb BTT: 18 euros
Data límit d'inscripció: 7 de novembre
 

Més informació

Trobareu tots els detalls de l'activitat en el document adjunt:

Marxa Viladrau-Llavaneres

Marxa Viladrau-Llavaneres

Fitxer: 22__marxa_Viladrau_2013.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 117.09 kB

Diputació de Barcelona
^