Una quinzena de pares i mares van assistir, dijous 5 de juny, a la xerrada sobre els canvis a l'adolescčncia organitzada per l'Ajuntament de Llavaneres. La conferčncia, adreçada a famílies amb fills/es d'11 a 18 anys, va tractar com afecten els canvis dels nois i noies a tot l'entorn familiar.
El psicòleg i psicoterapeuta Carlos Giménez, de l'Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears, va parlar dels canvis físics i psicològics dels nois i noies, i també va abordar el desenvolupament sexual dels joves i l'encaix de tot plegat en les famílies. Una xerrada molt interessant que va donar pas a un debat molt intens amb els assistents.
La propera proposta de xerrada per a famílies es preveu organitzar al mes d'cotubre i, en principi, tractarà sobre límits i sentiments en l'educació d'infants i joves.
