El regidor d'Ensenyament, Lluís Nogueras, ha visitat aquest matí els tres centres d'ensenyament infantil i primari de Llavaneres, en el primer dia de curs. Un total de 948 nens i nenes, els alumnes de les tres escoles del poble, el Labandària, el Sant Andreu i el Serena Vall, s'han retrobat avui amb els mestres després de les vacances d'estiu. A l'Institut Llavaneres també han obert el curs escolar 2014-2015.
L'Escola Serena Vall engega amb 413 alumnes i 27 mestres; l'Escola Sant Andreu comença amb 333 alumnes i 22 mestres, i l'Escola Labandària té en aquest inici de curs 202 alumnes i 14,5 mestres.
L'Ajuntament de Llavaneres ha aprofitat les vacances escolars per fer algunes millores a les escoles del municipi, com ara reforçar la paret del pati d'infantil de l'escola Sant Andreu i fer un seguit de reparacions als lavabos del Serena Vall. També s'han portat a terme actuacions diverses, de pintura i de manteniment, a les tres escoles.