Aquesta és una activitat que s´organitza cada dos anys i que aquest 2015 incrementarà notablement la donació de diners que a finals d´any fa l´entitat a hospitals catalans per finançar la lluita contra el càncer.
Es van vendre plantes, de flor ornamental, de tots els tipus i mides a preus assequibles, d'entre 1 i 10 euros. Fins avui mateix, l'associació encara ha estat venent els darrers exemplars a la botiga Salomé del carrer de Munt de Llavaneres. La xifra de la recaptació final la sabran a finals de setmana però s'acosta als 6.000 euros.
La presidenta de Llavaneres contra el Càncer, Salomé Royo, vol fer públic l'agraïment a Miquel Lloveras i família per la seva gran col·laboració. Aquesta ha estat la tercera venda solidària de plantes.