Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 10.06.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Prop de 6.000 euros de solidaritat
Llavaneres contra el Càncer agraeix, un cop més, la generositat de Planteles Lloveras
Llavaneres contra el Càncer ha recaptat prop de 6.000 euros amb la venda solidària de plantes que es va fer el cap de setmana passat a Planteles Lloveras.

Venda solidària de plantes. Foto: Tona Devesa Venda solidària de plantes. Foto: Tona Devesa

Aquesta és una activitat que s´organitza cada dos anys i que aquest 2015 incrementarà notablement la donació de diners que a finals d´any fa l´entitat a hospitals catalans per finançar la lluita contra el càncer.

Es van vendre plantes, de flor ornamental, de tots els tipus i mides a preus assequibles, d'entre 1 i 10 euros. Fins avui mateix, l'associació encara ha estat venent els darrers exemplars a la botiga Salomé del carrer de Munt de Llavaneres. La xifra de la recaptació final la sabran a finals de setmana però s'acosta als 6.000 euros.

La presidenta de Llavaneres contra el Càncer, Salomé Royo, vol fer públic l'agraïment a Miquel Lloveras i família per la seva gran col·laboració. Aquesta ha estat la tercera venda solidària de plantes.

Diputació de Barcelona
^