La Biblioteca organitza divendres a la tarda una xerrada per a adults La conferència porta per títol: “Vols descobrir perquè no pots deixar de menjar sucre?”, i anirà a càrrec de l'educadora nutricional Griselda Marfà. L’activitat començarà a dos quarts de vuit del vespre i és oberta a tothom.
Donació de sang, diumenge El Banc de Sang i Teixits organitza aquest diumenge, 11 d'octubre, una nova campanya de donació de sang. Es farà de les deu del matí a les dues del migdia, a la sala polivalent de Ca l’Alfaro.
Teatre infantil La Secció de Teatre d'El Casal de Llavaneres reprèn aquest diumenge les tardes de teatre infantil. La companyia Magatzem d'Ars presenta La caputxeta i el llop, a les sis de la tarda a El Casal. El preu és de 5 euros per persona.
Llibres per a tothom El Casal de Llavaneres organitza aquest cap de setmana una nova edició de la Fira del Llibre. L'activitat es portarà a terme diumenge 11 i dilluns 12 d'octubre a la sala d'exposicions d'El Casal. Podreu trobar tot de llibres a un euro.
Cap de setmana solidari Per completar la recollida de fons solidaris, Llavaneres contra el càncer organitza aquest cap de setmana el 5è Torneig de Pitch and Putt, a les instal·lacions de l'Escola de Golf Handicap 1 (Ctra. BV-5031, Km.7). Les inscripcions es faran dissabte i diumenge, cap a les 13 hores, es procedirà al lliurament de trofeus i regals i s'oferirà un aperitiu als participants.
Aloha Balís Market El Balís Market, el mercat d’últimes tendències en moda i gastronomia del CN el Balís, celebrarà la seva darrera edició d’enguany aquest cap de setmana del 10 i 11 d’octubre, coincidint amb una de les regates més històriques del club, el Trofeu Cornudella. L’horari previst per al market és dissabte 10, de 12 del matí a una de la matinada, i diumenge, d'11 a 21 hores.
El Balís Market va néixer al mes de juny i la bona acollida va animar el CN El Balís a organitzar dues edicions més durant el mes de juliol. Com en anteriors ocasions, el Barlís Market compta amb el suport de l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, a través de la implicació dels comerços locals.