Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 26.10.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Llavaneres rep una bici elčctrica de la Diputació

El regidor d’Urbanisme i Obres, Josep Ruiz, va recollir, dijous passat, una bicicleta elčctrica de mans del diputat d'Espais Naturals i Medi Ambient, Valentí Junyent, de la Diputació de Barcelona. L’Ajuntament de Llavaneres es va adherir l’any 2011 al pacte d’alcalde, que té com a repte reduir la producció de CO2 del municipi.

Recollida de la bicicleta elèctricaLa Diputació va atorgar bicicletes elèctriques a 20 ajuntaments de la demarcació de Barcelona, que destinaran a diferents serveis municipals. L´objectiu és promocionar la mobilitat tova i apostar per la política general d'eficiència energètica, que es manifesta a través del Pacte dels alcaldes i en la lluita contra el canvi climàtic.

Els municipis que han rebut una bicicleta elèctrica són Arenys de Munt, Argentona, Avià, Balenyà, Caldes de Montbui, Manlleu, Masquefa, Montgat, Olesa de Montserrat, Pallejà, Premià de Dalt, Ripollet, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Joan Despí, Sant Quirze del Vallès, Sant Salvador de Guardiola, Santa Maria de Palautordera, Santa Margarida de Montbui, Tagamanent i Vallromanes. Amb aquest lliurament, la Diputació de Barcelona haurà cedit un total de 250 bicicletes a 96 municipis o entitats municipals.


La dispersió existent entre els diferents equipaments municipals fa que els tècnics s´hagin de desplaçar amb vehicle diàriament per cobrir els seus serveis, amb la conseqüent despesa energètica. La nova bicicleta elèctrica donarà servei a diferents regidories: des de Mobilitat, Urbanisme, Medi Ambient, Via Pública, així com Ensenyament, Esports i l'Oficina d´Atenció al Ciutadà.

Diputació de Barcelona
^