X
Emergčncia per sequera!
Botó que mostra/amaga menú lateral
Catŕleg de trŕmits | PUBLICAT 01.06.2023
Versió per imprimir
Catŕleg de trŕmits
Sol·licitud d'ajuts per a activitats de lleure (Casal d'estiu)
Referčncia de la convocatňria: SOCIAL 4/2023
  • Modalitat de prestació econòmica: cobrir les necessitats socioeducatives dels infants en l’àmbit de les activitats d’oci i lleure. Aquí podeu consultar les bases de la convocatòria.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Presencialment, a Ca l'Alfaro; telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud d'instància genèrica i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    >AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    Sol·licitud d’ajuts per a activitats de lleure (casal d’estiu).

    En cas de ser la primera vegada que es demana un ajut econòmic
     

    • Fotocòpia del DNI o NIE de tots els membres de la unitat de convivència.
    • Volant de convivència.
    • Sentència de separació o divorci o conveni regulador on consti la pensió alimentaria i custodia de
      fills, en cas que sigui necessari.
    • Fotocòpia del títol de família nombrosa o monoparental, en el cas que correspongui.
    • Si en la unitat de convivència hi ha algun cas d’acolliment el corresponent document acreditatiu
      d’aquesta situació.

    En cas que ja s’hagi demanat algun ajut econòmic, només cal adjuntar la documentació econòmica actualitzada i el contracte de feina per acreditar la situació laboralment activa, així com la còpia de la inscripció al Casal.

    • Contracte de feina (acreditació d’estar laboralment actiu).

    Documentació econòmica

    • Fotocòpia de les 3 últimes nòmines de tots els membres de la unitat familiar.
    • En el cas de treballadors autònoms: última liquidació trimestral d'IRPF i/o butlletí de cotització a la Seguretat Social i, en tot cas, declaració responsable d’ingressos.
    • Altra documentació que justifiqui la situació econòmica actual.
    • Còpia de la inscripció al casal d’estiu. 
  • QUI HO POT DEMANAR
    Famílies amb fills d'entre 3 i 12 anys.
  • COST

    Gratuďt

  • RESPONSABLE DEL TRŔMIT

    Regidoria de Benestar Social
    Pg. de la Mare de Déu de Montserrat, 27-33
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023644
    ssocials@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

Diputació de Barcelona
^