Botó que mostra/amaga menú lateral
Catŕleg de trŕmits
Versió per imprimir
Catŕleg de trŕmits
Sol·licitud d'ajuts per a la instal·lació de bujols comunitaris
  • L’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres ha obert la convocatňria d’ajuts per les obres d’instal·lació dels bujols comunitaris, que permet a les comunitats de propietaris poder sol·licitar una subvenció per cobrir la despesa de les obres d’adequació d’un espai per instal·lar els bujols comunitaris per a la recollida selectiva.

    Modalitat de prestació econňmica: Subvenció per obres d’adequació d’espai per la instal·lació dels bujols comunitaris.

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Presencialment, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), plaça de la Vila, 1

    Telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud d'instància genèrica i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    >AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR
    • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant.
    • Documents acreditatius de l’actuació subvencionable: memòria, croquis o plànol de les obres a realitzar i fotografies de l’estat actual de l’àmbit en què es pretén fer les actuacions.
    • Pressupost desglossat de les obres a realitzar o factures de les obres ja realitzades (caldrà justificar el seu pagament).
    • Model «CP01 Comunicació prèvia d’obres» que es troba disponible a la pàgina web municipal i la documentació que allà s’hi exigeix.
    • Declaració responsable «AD02. Declaració responsable de compromís de la gestió de residus» que es troba disponible a la pàgina web municipal.
    • Comunicació, si escau, de l’obtenció d’altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que contribueixin a finançar les activitats subvencionades, en el benentès que la suma de les aportacions rebudes no podrà superar el total del pressupost del projecte subvencionat.
    • Imprès normalitzat a nom de la persona sol·licitant amb les dades bancaries del compte on s’ha d’ingressar la subvenció degudament complimentat, acompanyat del certificat de la titularitat bancària.
    • En el cas de comunitat de propietaris o agrupació de comunitat de propietaris, caldrà que presenti la següent documentació:
      • Document d’identificació de la comunitat (CIF)
      • Còpia de l’acta o certificat del secretari o administrador, amb l’acord ja sigui de la comunitat, de les comunitats de propietaris degudament agrupades o de l'assemblea de la cooperativa, pel qual s’aprova l’execució de les obres objecte dels ajuts.
      • Còpia de l’acta o certificat del secretari o administrador on consti el nomenament del representant autoritzat per sol·licitar la subvenció.
    • En cas de comunitat de béns, caldrà presentar un certificat de l’acord de les persones propietàries.
    • De conformitat amb l’article 18 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions els beneficiaris de les subvencions o ajuts han d’acreditar de manera fefaent trobar-se al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
  • QUAN TRAMITAR-HO
    A partir del 19 d'abril de 2023.
  • QUI HO POT DEMANAR
    Comunitats de propietaris.
  • COST

    Gratuďt

  • RESPONSABLE DEL TRŔMIT

    Regidoria de Medi Ambient
    Pl. de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    mambient@ajllavaneres.cat

  • OBSERVACIONS

    Si voleu consultar les dades del registre, ho podeu fer accedint a la carpeta del ciutadà.

Diputació de Barcelona
^