![]()
La realització d'anàlisis periòdiques permeten la verificació del bon funcionament del sistema i del compliment de criteris de qualitat sanitària a l'aigua.
Consulta els últims resultats:
Protocol d'actuació en situacions de sequeraEl municipi de Sant Andreu de Llavaneres disposa d'un Pla d'Emergència per a situacions de sequera aprovat per Decret d'alcaldia en data 22 de març de 2023. El podeu consultar aquí.
Tanquem l'aixeta!Per donar resposta a les consultes dels usuaris, hem elaborat aquesta relació de preguntes freqüents sobre les mesures de sequera, a partir de les prescripcions legals establertes per l'ACA i del Protocol d'Actuació del municipi. Així mateix, us demanem que tingueu en compte les següents mesures d'estalvi.
Tràmits davant l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA)Com a titular d'un contracte de subministrament d'aigua potable pots sol·licitar des d'aquí l'ampliació dels trams del cànon de l'aigua per unitats de convivència de 4 o més membres i/o la tarificació social.![]()
La realització d'anàlisis periòdiques permeten la verificació del bon funcionament del sistema i del compliment de criteris de qualitat sanitària a l'aigua.
Consulta els últims resultats:
L'Ajuntament de Llavaneres obre un procés de consulta pública de manera prèvia a l'aprovació de les ordenances i reglaments que confecciona el consistori, així com en les modificacions d'aquells documents que ja estiguin en vigor, en compliment de la llei de transparència.
Mitjançant el següent formulari, podeu fer-nos arribar els vostres suggeriments i propostes.
Us proposem que entre el 21 de març i el 4 d'abril de 2022, ambdós inclosos, ens feu arribar la vostra opinió en relació al nou model de reglament del Servei municipal d'Aigües de Llavaneres.
Aquí podeu consultar el document de justificació de la nova proposta normativa.
El punt de partida del futur reglament és aquesta proposta.
Aquí podeu consultar l'anunci oficial.
Avís: S'informa a la persona interessada que les dades facilitades seran incloses en el fitxer automatitzat del Registre de documents de l'Ajuntament i que poden ser objecte d'inclusió en altres fitxers automatitzats per fer-ne el tractament informàtic. Així mateix, s'informa a la persona interessada de la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes inclosos a la legislació vigent, mitjançant escrit adreçat a qualsevol dels punts d'atenció ciutadana.