Dijous, 29 de juny

Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres

Pancarta de portada
Notícies
Llavaneres posa en funcionament un nou espai de coworking per generar noves empreses innovadores i competitives

A partir del mes de juliol, part de les dependències de Ca l’Alfaro es posaran a disposició dels emprenedors del municipi que necessitin un espai per desenvolupar el seu projecte empresarial.  Ja es poden fer arribar les peticions per visitar i reservar les sales i despatxos del “Coworking Llavaneres”.

Imatge projecte coworking Llavaneres

Amb l’objectiu de consolidar, impulsar i desenvolupar tots els sectors econòmics que poden ajudar a crear riquesa i llocs de treball i, alhora generar il•lusió i reforçar el teixit empresarial local, l’Ajuntament de Llavaneres posarà en marxa a partir del mes de juliol un espai de coworking a les dependències de Ca l’Alfaro. Amb aquesta mesura, impulsada des de la Regidoria de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç i Turisme, es vol facilitar la creació d’empreses innovadores i fomentar la competitivitat empresarial al territori.

L’Ajuntament ha decidit crear aquest espai d’allotjament empresarial municipal per donar resposta a dues necessitats detectades. D’una banda, la limitació que suposa per als emprenedors la poca disponibilitat de locals de compra o lloguer al municipi a preus assequibles i els elevats preus de mercat dels locals comercials i, de l’altra, les demanades rebudes a la Regidoria de Promoció Econòmica per part d’emprenedors sol•licitant un espai per realitzar les seves activitats.  Amb aquesta iniciativa, el consistori vol generar un espai d’intercanvi d’idees i projectes amb la voluntat d’aportar valor afegit, promoure el talent i impulsar la competitivitat de les noves empreses del poble.

El “Coworking Llavaneres” proposa tres modalitats de participació: despatxos per a allotjament empresarial, taules de treball i espai d’innovació, racó del cafè i sala polivalent. Cadascuna de les modalitats compta amb uns horaris i uns preus de lloguer que es troben recollits en aquest link del web. L’espai de coworking oferirà, a més, diferents tipus de serveis als seus usuaris: serveis logístics relacionats amb infraestructures, equipaments i serveis administratius de suport; serveis empresarials, com un punt d’informació empresarial; i serveis de dinamització per tal de generar una comunitat empresarial.

Interiors espai coworking Llavaneres

Els preus són els següents:

Modalitat. A, despatxos:

  • 100€ mes 1r i 2n any.
  • 150€ mes 3è any i següents


Modalitat B, taules de treball:

  • 50€ 1r i 2n any
  • 75€ mes 3è any i següents


Modalitat C, espai d’innovació, racó del cafè i sala polivalent:

  • Espai innovació i racó cafè:
     0 a 4h 20 €/h
    + de 4h 15 €/h
  • Secretariat telefònic: 70€/mes
  • Domiciliació d’empreses: 50€/any

Totes aquelles persones que hi estiguin interessades poden presentar les instàncies, concretant l'espai que es demana i a partir de quina data, per mitjà d’un formulari online o presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. Si abans de fer la sol•licitud es vol visitar l’espai, cal demanar dia i hora per correu electrònic a l’adreça promocio@ajllavaneres.cat

Consulteu la documentació:

Reglament de funcionament intern del Coworking Llavaneres

Reglament de funcionament intern del Coworking Llavaneres

Fitxer: BOP_22_06_17_APROV.DEFIN.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 10
Mida: 183,05 kB

Fitxer Acrobat-PDF de (371,18kB)

Fitxer: Ordenanca_Fiscal_num._15.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 5
Mida: 371,18 kB

Descarregueu-vos el model de sol·licitud:

Fitxer Acrobat-PDF de (51,73kB)

Fitxer: Model_sol_licitud.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 51,73 kB

Informació publicada el 7 de juny de 2017 Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
© Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres 2017