Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 12.02.2016
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Millora de la senyalització als carrer Minerva i Fornaca
L'actuació es portarŕ a terme dilluns 15 i dimarts 16

Carrers afectats

La Regidoria de Mobilitat portarà a terme, els propers dies 15 i 16 de febrer, una actuació de pintura i senyalització als carrers Minerva i Fornaca, a una part del carrer del Castell i a les travessies Minerva i Fornaca. Per realitzar aquesta actuació, estarà prohibit l'estacionament de vehicles als carrers afectats, dijous i divendres de 7:30 a 15 hores. Actualització: l'actuació estava programada per a finals de setmana però es va ajornar a causa de la pluja.

L'objectiu de l'actuació és reorganitzar l'aparcament de vehicles. Es vol millorar el trànsit rodat i també fer més fàcil l'accés als pàrquings de la zona.

D'altra banda, es pintaran passos de vianants a les cruïlles que no en tenen. D'aquesta manera, a més de donar prioritat de pas als vianants, es contribuirà a reduir la velocitat de pas d´alguns vehicles.


Vehicles d'emergències

Un altre dels aspectes prioritaris per a la Regidoria de Mobilitat serà resoldre els problemes d'accés dels vehicles d'emergències, a causa de les dimensions dels carrers. En aquest sentit, dies enrere es van fer proves amb el camió dels Bombers de Mataró.

Proves d'accés de vehicles d'emergències  Proves d'accés de vehicles d'emergències

Ajuntament Informa

Ajuntament Informa

Ajuntament Informa

Fitxer: AJUNTAMENT_INFORMA_MINERVA_FORNACA.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 206.45 kB

Diputació de Barcelona
^