L'Ajuntament completa la renovació d'aquest espai municipal fent-lo així més accessible i agradable per als llavanerencs i llavanerenques.
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de Sant Andreu de Llavaneres llueix des d'aquest mes de juliol una nova imatge amb el clar propòsit de seguir apropant l'administració municipal al ciutadà i amb la vocació de ser una oficina al servei dels veïns i veïnes, facilitant-los així les seves relacions amb l'ens local. D'aquesta manera, l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, a través de la Regidoria d'Urbanisme i Obres Públiques, ha completat la reforma de l'OAC eliminant els panells divisoris de vidres, renovant el mobiliari i transformant l'espai en una sala diàfana més espaiosa, moderna i accessible.
La millora de l'OAC respon a la voluntat de l'equip de govern d'oferir més i millors serveis i equipaments a la ciutadania, tot afavorint la seva mobilitat i accessibilitat als espais públics i suprimint, alhora, les barreres arquitectòniques existents. El regidor d'Urbanisme i Obres Públiques, Josep Ruiz, assegura que “els nostres veïns i veïnes es mereixen que des de les administracions els garantim un servei i uns equipaments públics de primera qualitat".
L'OAC està situada a la planta baixa de l'Ajuntament de Llavaneres i s'encarrega de tramitar un elevat nombre de serveis i tràmits. L'objectiu de centralitzar a l'entrada del consistori l'atenció al ciutadà és evitar als veïns i veïnes desplaçaments innecessaris pels diferents departaments de l'administració municipal. D'aquesta manera, el personal de l'OAC, ara en un espai molt més obert i agradable, fa d'intermediari entre aquestes àrees i el ciutadà. Per a més informació sobre els tràmits que s'hi poden fer, podeu consultar aquest enllaç.