X
Estat d'alarma: Covid-19.
Ajuntament
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 12.05.2020
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Aixecament de la suspensió de contractació

En data 6 de maig de 2020, es va publicar en el BOE número 126, el Reial Decret-llei 17/2020, de 5 de maig, pel qual s'aprovaven les mesures de suport al sector cultural i de caràcter tributari per fer front a l'impacte econòmic i social de la Covid-19.

En la seva Disposició Addicional vuitena, s'hi preveu l'aixecament de la suspensió dels terminis i interrupció dels procediments de contractació del sector públic; a l'empara de la Llei de Contractes del Sector Públic que havia estat decretat per la Disposició Addicional Tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declarava l'estat d'alarma per la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19. Aquest aixecament es condiciona a què la seva tramitació es realitzi de manera electrònica.

En la seva disposició final tretzena, el Reial Decret-Llei 17/2020, determina que entrarà en vigor l'endemà de la seva publicación al BOE. Per tant, des del 7 de maig els procediments de contractació iniciats de manera electrònica ja es poden reprendre i també es poden iniciar nous procediments de contractació, sempre que es facin de manera electrònica.

Diputació de Barcelona
^