OBJECTIUS
METODOLOGIA
Teòrica i pràctica. Es donarà una base teòrica de coneixement per després aplicar-ho als propis negocis dels participants. Tot a través d'exercicis i dinàmiques.
Sessió 1
1- Què és el preu?
2- Factor subjectiu i objectiu del preu.
3- El preu i el client.
4- Què busquem amb el preu?
5- Factors claus que influeixen en el preu.
Sessió 2
1- Les fases d'un producte/ servei i el seu preu
2- Posicionant un producte/ servei segons el preu i altres variables.
3- Les estratègies de preu en el cicle de vida del producte o el servei.
4- Estratègies promocionals.
Sessió 3
1- Estratègies de preu respecte la competència.
2- Estratègies de preus psicològics.
3- Els mètodes per fixar els preus: Percebuts en el mercat, segons els costos i la rendibilitat exigida.
Sessió 4
4- Desenvolupant polítiques globals de preus i productes: On guanyo, on vull perdre i els seus motius.
5- Definint l'experiència que vull dels meus clients i com implementar les noves polítiques de preu.
6- 5 errors a evitar i 5 accions a implementar quan es posen en marxa noves polítiques de preus.