La Regidoria de Benestar Social informa que el període de presentació de sol·licituds d'ajuts individuals de menjador del Consell Comarcal del Maresme per al curs 2024-2025 s'obrirà durant la primera quinzena de juny.
La tramitació dels ajuts es farà de manera telemàtica, a través del web del Consell Comarcal del Maresme. S'hi habilitarà un formulari que les famílies d'alumnes hauran d'emplenar per fer la petició de la beca de menjador.
De seguida que el Consell activi el tràmit, en el web municipal, publicarem les dates per a la sol·licitud dels ajuts i l'enllaç al formulari.
Més informació
A qui s'adrecen els ajuts?
A tots els alumnes empadronats a Llavaneres i escolaritzats en qualsevol centre escolar de la comarca del Maresme.
El centre escolar ha de disposar de menjador.
Termini de presentació de sol·licituds
PENDENT DE CONCRETAR
Com sol·licitar l'ajut?
La sol·licitud es farà directament al web de tràmits del Consell Comarcal del Maresme; per tant caldrà que les famílies comptin amb un identificador digital vàlid (idcatmobil, idecat, certificat digital, clave pin...).
Enllaç al tràmit
PENDENT
Documentació necessària
Per poder sol·licitar la beca de menjador, les unitats familiars hauran de comptar amb els documents següents: