Documents
'Som de Barri' tardor 24

1. Presentació
L’objectiu d’aquest procés participatiu és reimpulsar el contacte amb els veďns dels set barris de Llavaneres per cončixer, de primera mŕ, les seves problemŕtiques, reclamacions i queixes i gestionar-ne la millor solució. La proposta consistirŕ en trobades amb  l’alcalde i regidor de Participació Ciutadana i Barris, acompanyat per altres membres del govern municipal o de tčcnics municipals, en funció de la demanda de temes a tractar.

2. Objectius
La Regidoria de Participació Ciutadana vol calendaritzar trobades amb els veďns dels set barris de Llavaneres per tal de recollir de primera mŕ les inquietuds i suggeriments de les persones que hi viuen, amb la voluntat de teixir complicitats en el territori. Cončixer com és el seu dia a dia per tractar de resoldre els problemes reals del veďnat.

3. Execució del projecte
Per fer possible aquest objectiu, es duran a terme trobades personals amb els veďns. Seran entrevistes personalitzades sobre qüestions que, prčviament, els veďns hauran expressat en la sol·licitud de cita prčvia. La durada mŕxima serŕ de quinze minuts i els interlocutors seran l’alcalde i regidor de Participació Ciutadana i Barris, acompanyat per altres membres del govern municipal o de tčcnics municipals, en funció de la demanda de temes a tractar. L’equip estarŕ acompanyat per personal de l’ŕrea de Participació Ciutadana, que serŕ l’encarregat de gestionar l’agenda de reunions i també l’atenció a les persones que es puguin acostar al punt informatiu sense cita prčvia.
Els veďns hauran de sol·licitar hora de trobada, prčviament i a través d’un formulari web, en funció del calendari de visita als barris. També s’atendrŕ els veďns que s’acostin al punt de trobada a les 20 h i que no hagin sol·licitat reunió. L’únic requisit és tenir més de 16 anys i ser resident del barri de referčncia.

4. Calendari
Es planteja el següent calendari de treball:

FASE 0. Campanya de Comunicació.
   • Del 15 de juliol al setembre.
       ◦ Difusió del projecte de participació ciutadana amb els barris.
   • De setembre a desembre (durant el període de les visites als barris), amb formularis al web municipal.
       ◦ Elaboració del calendari d’entrevistes amb els veďns i concreció de les reunions (qui atendrŕ els veďns, hores de visita...)

FASE 1. Visites als barris.

   • Les visites es faran sempre en dijous, del 12 de setembre al 12 de desembre, de 18 a 20 hores, amb la participació de l’alcalde i regidor de Participació Ciutadana i Barris i altres membres de govern.

FASE 2. Gestió de les queixes i retorn de les demandes.

Un cop recollides les demandes en les set reunions de barris, les peticions es traslladaran a les ŕrees municipals responsables de donar-hi resposta. S’analitzaran les demandes i es farŕ arribar una resposta per correu electrňnic al veí que l’hagi plantejat. De la gestió de les respostes se n’encarregarŕ l’equip de Participació Ciutadana. Finalment, es redactarŕ un resum de les trobades i es compartirŕ a la població a través d’una notícia web i de difusió a les xarxes socials.

5. Suport tčcnic.
En l'ŕmbit tčcnic, la feina de coordinació recaurŕ en l’equip de Participació Ciutadana. Les persones que conduiran les reunions amb els veďns es fixaran en funció de les necessitats que es plantegin en els formularis de cita prčvia. 

Versió per imprimir
^