CONTINGUT
1- Presentació de les deu errades més comunes en les accions comercials en el B2C.
2- Anàlisi de l'impacte de les errades a la mateixa empresa a través de casos pràctics reals.
3- Benchmarking de què estan fent empreses similars.
OBJECTIUS
- Conèixer quines són les deu errades habituals quan oferim els nostres productes o serveis a clients directes.
- Conèixer una tècnica provinent de la venda consultiva que, si la dominem, ens permetrà augmentar considerablement l'acceptació per part dels clients dels
nostres productes o serveis.
- Planificar curosament com haurem de redefinir les nostres accions comercials per evitar les errades i augmentar l'èxit de les nostres propostes comercials.
PERFIL PARTICIPANTS
Propietaris de petits negocis, venedors de negocis per a clients directes, professionals autònoms que han de vendre els seus serveis i emprenedors que volen
començar el seu projecte de negoci.
METODOLOGIA
Tant en el format presencial com en línia es fa una conferència interactiva amb els participants. El formador ofereix una presentació prèvia de les errades més
comunes que les empreses fan a la venda directa a clients. A continuació, s'ofereix una tècnica de tancament de vendes.