La Regidoria de Benestar Social informa que ja s'ha obert el període de presentació de sol·licituds d'ajuts individuals de menjador del Consell Comarcal del Maresme per al curs 2025-2026. Totes aquelles famílies del municipi interessades en accedir a aquests ajuts que tinguin fills en edat escolar (d'I3 a 4t d'ESO; el centre ha de disposar de menjador) hauran de presentar les sol·licituds de manera telemŕtica. Per optar a les beques cal presentar tot un seguit de documentació obligatňria i complementŕria i el formulari de sol·licitud degudament emplenat. Per fer el trŕmit amb el Consell Comarcal, cal disposar d'un identificador vŕlid. El termini finalitza divendres 4 de juliol.
Accés al tràmit
COMPTE | Hi ha dos formularis, segons la situació familiar.
Si és la primera vegada que presenteu la sol·licitud d’ajut de menjador escolar (no es va presentar el curs anterior)
Si es va presentar el curs anterior però:
Va ser denegada o ha canviat la situació familiar (hi ha un nou membre) o documental (DNI/NIE d’algun membre de la unitat familiar).
Tramiteu sol·licitud, en aquest enllaç.
NOTA | La sol·licitud es farà directament al web de tràmits del Consell Comarcal del Maresme; per tant caldrà que les famílies comptin amb un identificador digital vàlid (idcatmobil, idecat, certificat digital, clave pin...). Més informació del tràmit, aquí.
A qui s'adrecen els ajuts?
Termini de presentació de sol·licituds
Del 3 de juny al 4 de juliol de 2025.
Documentació necessària
Per poder sol·licitar la beca de menjador, les unitats familiars hauran de comptar amb els documents següents: