Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 03.06.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Obert el termini per sol·licitar els ajuts de menjador per al curs 2025-2026
El trŕmit s'ha de fer de manera telemŕtica i hi ha temps fins al 4 de juliol

La Regidoria de Benestar Social informa que ja s'ha obert el període de presentació de sol·licituds d'ajuts individuals de menjador del Consell Comarcal del Maresme per al curs 2025-2026. Totes aquelles famílies del municipi interessades en accedir a aquests ajuts que tinguin fills en edat escolar (d'I3 a 4t d'ESO; el centre ha de disposar de menjador) hauran de presentar les sol·licituds de manera telemŕtica. Per optar a les beques cal presentar tot un seguit de documentació obligatňria i complementŕria i el formulari de sol·licitud degudament emplenat. Per fer el trŕmit amb el Consell Comarcal, cal disposar d'un identificador vŕlid. El termini finalitza divendres 4 de juliol.

  Accés al tràmit  

COMPTE | Hi ha dos formularis, segons la situació familiar.

  • OPCIÓ 1. Si la família va ser beneficiària d’ajut de menjador escolar el curs 24/25 i la seva situació familiar i/o la documentació d’identificació (DNI/NIE) dels membres de la unitat familiar NO ha canviat, pot comprovar les dades que va presentar l’any passat accedint a la Carpeta ciutadana del Consell Comarcal del Maresme i tramitar la sol·licitud per aquest curs per mitjà d'aquest formulari.

  • OPCIÓ 2. Si la família sol·licita l'ajut per primer cop, si la seva situació familiar ha canviat o si el curs anterior li van denegar l'ajut:
    • Si és la primera vegada que presenteu la sol·licitud d’ajut de menjador escolar (no es va presentar el curs anterior)

    • Si es va presentar el curs anterior però:

      • Va ser denegada o ha canviat la situació familiar (hi ha un nou membre) o documental (DNI/NIE d’algun membre de la unitat familiar).

    • Tramiteu sol·licitud, en aquest enllaç.

NOTA | La sol·licitud es farà directament al web de tràmits del Consell Comarcal del Maresme; per tant caldrà que les famílies comptin amb un identificador digital vàlid (idcatmobil, idecat, certificat digital, clave pin...). Més informació del tràmit, aquí.

A qui s'adrecen els ajuts? 

  • A tots els alumnes empadronats a Llavaneres i escolaritzats en qualsevol centre escolar de la comarca del Maresme.
  • El centre escolar ha de disposar de menjador.

 Termini de presentació de sol·licituds 

Del 3 de juny al 4 de juliol de 2025.

 Documentació necessària 

Per poder sol·licitar la beca de menjador, les unitats familiars hauran de comptar amb els documents següents:

  • Volant de convivència (escanejat en format PDF)
  • DNI o NIE de tots els membres de la unitat familiar (escanejat en format PDF)
  • En cas de no tenir DNI o NIE, llibre de família (escanejat en format PDF)
  • En cas de separació o divorci, sentència de separació (escanejat en format PDF)
  • En cas de família monoparental, número de títol
  • En cas de família nombrosa, número de títol
  • En cas d’haver rebut ajuts de lloguer, la quantitat total rebuda durant l’any 2024
  • En cas d’haver rebut ajuts socials d’urgència, la quantitat total rebuda durant l’any 2024
  • En cas d’haver rebut ajuts del bo cultural, la quantitat total rebuda durant l’any 2024
  • IDALU dels alumnes que hagin de sol·licitar la beca de menjador

Menjador escolar

Diputació de Barcelona
^