El cicle musical d'estiu de Llavaneres torna als jardins de la Casa de Cultura Massorrà. Divendres 7 d'agost tindrà lloc el primer concert del programa, a càrrec de Lia Sampai. El recinte obrirà portes a les 20 h i el públic podrà gaudir del servei de bar abans de l'inici de l'actuació, prevista per a les 22 h.
L'actuació de Lia Sampai tindrà lloc el divendres 7 d'agost, a les 22 hores, als jardins de la Casa de la Cultura Massorrà, en el marc del cicle musical d'estiu de Llavaneres. Serà el primer concert a les Nits a Massorrà.
Lia Sampai, comença a compondre les seves cançons, a través de la paraula i la interpretació dels seus versos. Per compondre, s'inspira en la nova cançó i la cançó francesa. Els seus referents més estimats són Raimon, Ovidi Montllor, Maria del Mar Bonet, Lluís Llach, Édith Piaf, Jaques Brel i Georges Brassens. Debuta als escenaris i obté el segon premi al Concurs de Cantautors de Ferreries (2017). Des d'aleshores, ha rebut més d'una vintena de premis a escala nacional i internacional.
Abans del concert, a partir de dos quarts de deu del vespre, Nico Barón de l'Escola Municipal de Música Llavaneres oferirà un concert amb repertori de guitarra flamenca.
L'entrada als concerts del jardí de la Casa de Cultura Massorrà és gratuïta i hi haurà servei de bar, a partir de les vuit del vespre i fins a les dotze de la nit. Durant els concerts, no se servirà menjar.