Meteomar i el Servei Meteorolňgic de Catalunya han emčs avisos per precipitacions molt fortes i abundants a la comarca del Maresme durant dimecres 16 de setembre.
Meteomar, el servei meteorològic del Consell Comarcal del Maresme, preveu que a partir del migdia es puguin formar tempestes amb precipitacions importants en poc temps.
Segons les previsions, en un primer moment l’afectació més destacada se situarà a l’interior de la comarca. Durant la tarda i el vespre, les precipitacions més intenses es podrien desplaçar cap al centre i sud del Maresme.
Avís de Meteocat per intensitat de pluja
El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) ha emès un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluja en 30 minuts al Maresme per aquest dimecres 16 de setembre.
Recomanacions
En cas de temporal, es recomana a la ciutadania extremar les precaucions: evitar desplaçaments innecessaris a zones inundables, protegir objectes i vehicles exposats i seguir els avisos dels servei meteorològics i de Protecció Civil.