El servei de menjador del Casal de la Gent Gran s'amplia aquest 2011 i servirà dinars de dilluns a diumenge, ampliant el servei als caps de setmana. Una decisió que s'ha pres des de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres per donar resposta a les peticions que havien arribat en aquesta línia per part de persones ancianes del poble.
El servei de menjador que s'ofereix de dilluns a divendres es realitza al Casal de la Gent Gran, mentre que l'ampliació als dissabtes i diumenges es farà a El Casal Familiar de Llavaneres.
Per fer una previsió del nombre de persones que utilitzaran el servei de menjador i per assegurar el seu bon funcionament, l'Ajuntament ha adreçat una carta a tot el col·lectiu de gent gran de Llavaneres donant a conèixer l'ampliació del servei i on es demana que aquelles persones interessades en gaudir-ne, ho comuniquin a la regidoria de Benestar Social.
El preu del menú diari, que es mantindrà inalterat els caps de setmana, és de 4 euros per persona. L'any passat és van servir 4.080 menús al menjador del Casal de la Gent Gran, que va ser utilitzat per una mitjana de 17 persones diàries. El servei també s'ofereix durant dates festives com els dies de Nadal.