Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 23.05.2011
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Josep Maria Gomis, escultures i dibuixos
gomis

El Museu Arxiu de Llavaneres ha programat per finals d'aquest mes de maig l'exposició Josep Maria Gomis, escultures i dibuixos.

Segons el crític d'art Pere Pascual, Gomis és posseïdor d’una acurada formació, molt destre en l’ús de la tècnica emprada sempre com a mitjà i mai com a finalitat , Josep Mª Gomis entén molt bé que l’art és mitjà per transmetre sensacions i molt especialment emocions. Que cal fer viure el més íntim per assolir la sempre desitjada comunicació creativa, somni final de tot creador.

Observador dels demés i d’ell mateix , Josep Mª. Gomis se’ns presenta en la seva nuesa oferint les mil cares del seu fer: Sensible, dolç, irònic, mordaç, sensual, agosarat, tímid, juganer.... Diverses cares d’un polièdric creador que ha entès com pocs que tota creació per a ser reeixida li cal sempre una bona dosi de misteri. Aquell que sempre està present en els seus treballs , aquell que és un goig descobrir.

La mostra es pot visitar al Museu Arxiu de Can Caralt fins el 26 de juny. Teniu més informació sobre l'obra de Josep Maria Gomis en aquest document adjunt.

díptic gomis

díptic gomis

Fitxer: Diptic_Gomis.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 747.64 kB

Diputació de Barcelona
^