La Policia Local compta aquest estiu amb el reforç de dos agents com a policies de barri. Des de l'1 de agost i fins el 30 de setembre, aquests dos agents s'encarreguen de tasques com ara el control a peu del centre del poble i dels barris de mar, en motocicleta, així com del control de les zones blaves i de les infraccions de trànsit. La valoració de la Regidoria de Governació és molt positiva ja que suposen un reforç de la presència del cos de seguretat a la via pública.
Els dos agents es van contractar procedents de les oposicions per la confecció d'una borsa de treball de la Policia Local, i aquestes són les seves funcions:
El seu horari laboral és de 9 a 14 h i de 17 a 20 hores.
Millora de la senyalització viària
D'altra banda, la Regidoria de Governació ha portat a terme durant aquest estiu un seguit de millores pel que fa a la senyalització i la pintura viàries. A més de les feines realitzades a l'entorn de l'escola Serena Vall, us n'informàvem aquí, s'han pintat dues noves zones de càrrega i descàrrega i també dues noves places d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda. També s'han repintat zones d'aparcaments i s'han col·locat miralls per millorar la visibilitat del trànsit.