Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 09.09.2011
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Bon balanç del reforç d'estiu de la Policia
Durant els mesos d'agost i setembre, el cos de seguretat local compta amb dos agents més que fan les funcions de la policia de barri

Policia Local

La Policia Local compta aquest estiu amb el reforç de dos agents com a policies de barri. Des de l'1 de agost i fins el 30 de setembre, aquests dos agents s'encarreguen de tasques com ara el control a peu del centre del poble i dels barris de mar, en motocicleta, així com del control de les zones blaves i de les infraccions de trànsit. La valoració de la Regidoria de Governació és molt positiva ja que suposen un reforç de la presència del cos de seguretat a la via pública.

Els dos agents es van contractar procedents de les oposicions per la confecció d'una borsa de treball de la Policia Local, i aquestes són les seves funcions:

  • Control de la zona centre a peu, tasques de proximitat, control i sanció de les infraccions, zona blava, etc.
  • Control de la zona sud i platja en motocicleta, tasques de proximitat, control i sanció de les infraccions, zona blava, etc.

El seu horari laboral és de 9 a 14 h i de 17 a 20 hores. 

Millora de la senyalització viària

D'altra banda, la Regidoria de Governació ha portat a terme durant aquest estiu un seguit de millores pel que fa a la senyalització i la pintura viàries. A més de les feines realitzades a l'entorn de l'escola Serena Vall, us n'informàvem aquí, s'han pintat dues noves zones de càrrega i descàrrega i també dues noves places d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda. També s'han repintat zones d'aparcaments i s'han col·locat miralls per millorar la visibilitat del trànsit.

Diputació de Barcelona
^