
Bon inici de curs del Pla d'Acollida per a població nouvinguda. Aquesta setmana s'han posat en marxa les classes de català i castellà amb èxit de participació i moltes ganes d'aprendre. Les inscripcions estan obertes fins el 29 de novembre.
A la foto de família, la professora de l'aula d'acollida, amb els seus alumnes de Català I. A sota, imatges de la classe, dimarts passat 11 d'octubre.
Aquest pla està adreçat a persones nouvingudes al municipi i ofereix de manera gratuïta quatre propostes formatives. Com ja ha passat altres cursos, l'oferta que té, de moment, més demanda és la de Català I -a les fotos-, que és el nivell bàsic. En aquesta matèria, els alumnes són sobretot procedents de països sudamericans, i també del Marroc i d'altres punts de l'Estat Espanyol.
Una altra de les novetats d'aquest curs, d'altra banda, és la formalització d'un compromís d'assistència. Els alumnes hauran d'assistir a un mínim del 70% de les sessions per continuar endavant.
Aquesta és l'oferta lectiva i els horaris:
Català I. Dimarts, d'11.00 a 13.00 hores
Català II. Dimarts, de 16.00 a 18.00 hores
Alfabetització. Dilluns, de 9.00 a 11.00 hores
Castellà. Dimarts, de 15 a 16 hores
Inscripcions
Per formalitzar la inscripció a aquests cursos, cal adreçar-se fins el 29 de novembre a la Regidoria de Benestar Social, a Ca l'Alfaro.