X
Estat d'alarma: Covid-19.
Ca l'Alfaro
Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits | PUBLICAT 17.10.2011
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
LL12. Llicència de canvi d'ús dels edificis i les instal·lacions
  • Està subjecte a llicència urbanística de canvi d´ús la modificació de l´ús dels edificis o instal·lacions existents, sens perjudici de les autoritzacions que corresponguin en matèria d´intervenció integral de l´Administració ambiental.
  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Presencialment, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), plaça de la Vila, 1.

  • CITA PRÈVIA

    Sol·liciteu-la aquí.

  • DOCUMENT PER A L'ENVIAMENT DE DADES

    Sol•licitud de llicència de parcel•lació (model LL12).
    • Instància d'aportació documental complementària de llicències urbanístiques.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    Per sol•licitar una llicència de canvi d’ús sense obres dels edificis o instal•lacions i iniciar la seva tramitació caldrà presentar en el moment de la seva sol•licitud la següent documentació:

    1. Sol•licitud degudament complimentada, segons model disponible a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament i al web municipal, degudament complimentat, en tots els casos, amb les següents especificacions:

    a. Identificació completa de la persona interessada (nom, adreça, DNI o NIF, telèfon, fax i adreça electrònica) o del seu representant legal.
    b. Descripció de l’objecte amb el detall suficient per la correcta identificació.
    c. Adreça de la finca on es vol realitzar l’actuació.
    d. Indicació de la documentació que s’aporta juntament amb la sol•licitud.

    2. Fotocòpia del DNI de la persona física o del NIF de la persona jurídica que sol•licita la llicència.

    3. Document acreditatiu de l’acceptació del deute o liquidació efectiva de les taxes, segons les ordenances fiscals vigents.

    4. Dos exemplars de la documentació escrita i gràfica que reflecteixi l’espai on es pretén realitzar el canvi d’ús, i la justificació compliment de la normativa que sigui d’aplicació, signada per un tècnic competent

    5. Certificat d’estabilitat constructiva, signat per un tècnic competent.

  • QUI HO POT DEMANAR
    Els propietaris de l´edificació o el responsable legal.
  • COST
    L'establert a les ordenances fiscals reguladores dels impostos i taxes.
  • NORMATIVA RELACIONADA

    Ordenança municipal reguladora de llicències urbanístiques.

    Ordenances fiscals reguladores dels impostos i taxes.

    Normes urbanístiques de la Revisió-adaptació de les Normes subsidiàries de planejament.

    DECRET LEGISLATIU 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.

    DECRET 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme.

    DECRET 55/2009, de 7 d'abril, sobre les condicions d'habitabilitat dels habitatges i la cèdula d'habitabilitat.

    LLEI 3/2012, del 22 de febrer, de modificació del text refós de la Llei d'Urbanisme, aprovat pel Decret legislatiu 1/2010, del 3 d'agost

    .

  • MÉS INFORMACIÓ

    Regidoria d'Urbanisme i Obres Públiques
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023625
    ajuntament@ajllavaneres.cat

Diputació de Barcelona
^