Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 13.12.2012
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Nou propostes de logotip per al Casal de Joves
El veredicte del concurs per escollir la imatge corporativa de l'equipament es farà públic divendres 28 de desembre, a les 18 hores
Nou treballs opten a guanyar el concurs per dotar de logotip el Casal de Joves de Llavaneres. Aquests dies, el jurat ha de fer la tria, i el veredicte es donarà a conèixer el proper 28 de desembre, a les 18 hores.

La Regidoria de Joventut valora molt positivament la participació en aquesta convocatòria, dotada amb un únic premi valorat en 300 €. 

Aquests dies, els membres del jurat estan fent la valoració de les obres presentades. Aquests són els lemes dels nou treballs:
SIMPLICITAT I TRADICIÓ
VIURE LA JOVENTUT AMB CASAL J
M.
SI NO PISAS FUERTE COMO DEJAR HUELLA
QUIEN LO PERSIGUE LO CONSIGUE
PASSA'T PEL CASAL PASSA-T'HO GENIAL
LA CARA JOVE
LA JOVENTUT DEL POBLE
ELS JOVES SOM EL FUTUR

El jurat està format per una dissenyadora gràfica local, representants de dues entitats juvenils locals, dos artistes locals, la tècnica de Comunicació municipal i la regidora de Joventut de l'Ajuntament de Llavaneres.

Diputació de Barcelona
^