Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 27.02.2013
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Vent i pluja, per a dijous i divendres
Protecció Civil de la Generalitat demana precaució per l'episodi meteorolňgic de fort onatge, pluja sostinguda, vent i neu demŕ i divendres
Protecció Civil posa en alerta el pla INUNCAT per la mala mar i pluges importants els propers dos dies, coincidint amb un episodi de neu i vent fort. També hi ha una prealerta del Pla NEUCAT per possibles nevades a partir dels 800 m i del Pla PROCICAT per forts vents.

Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) ha activat aquest migdia la fase d’alerta del pla especial per Inundacions a Catalunya INUNCAT arran de la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) de pluges sostingudes (amb episodis de pluja intensa i tempesta) demà i divendres, que poden provocar acumulacions de més de 100 l/m2 en 24 hores, i del fort onatge (que pot superar els 2,5 m) que afectarà el litoral també demà i divendres.

Prealerta del Pla Procicat per forts vents

Prealerta per forts vents

Prealerta per forts vents

Fitxer: I_23488_COMUNICAT_CECAT_201302271048.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 5
Mida: 202.78 kB

Prealerta del Pla Neucat

Comunicat del CECAT

Comunicat del CECAT

Fitxer: I_23486_COMUNICAT_CECAT_201302270855.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 29.63 kB

Diputació de Barcelona
^