Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 05.02.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
La Roca de la Nao i part de Supermaresme, nevats
Actualització (13 h): La Policia Local ha obert al trànsit l'accés a la Roca de la Nao

Actualització (13.00 h). La Policia Local de Llavaneres ha reobert al trànsit l'accés a la urbanització de la Roca de la Nao, des de l'avinguda de Pau Casals, tancada des d'aquest matí a causa de la nevada. El sol i la sal que la brigada hi ha tirat als carrers emblanquinats han permès reobrir les urbanitzacions als vehicles i facilitar, d'aquesta manera, l'accés dels veïns a les seves llars. Es mantenen els cartells d'Avís de precaució als carrers més elevats de la zona afectada pel temporal de neu.

Protecció Civil tanca l'Alerta del NEUCAT i el manté en Prealerta per possibles nevades puntuals al litoral la propera matinada
  • Protecció Civil tanca l’ALERTA del pla NEUCAT però manté el Pla en situació de Prealerta per la possibilitat de nevades durant els propers dies
  • Hores d’ara, queden 14 carreteres amb afectacions per neu a la via
  • La propera matinada es poden donar nevades a la demarcació de Barcelona al litoral, de caràcter local, a l’entorn de la cota 200 m.
  • La matinada de divendres a dissabte es podrien repetir aquestes nevades locals, afectant també al litoral de Tarragona
  • A més, es manté l’avís del Servei Meteorològic de Catalunya per fred que afecta de forma generalitzada tot Catalunya a excepció dels extrems nord i sud
  • Protecció Civil de la Generalitat manté la Prealerta del Pla de Protecció Civil de Catalunya Procicat per fort vent durant el dia d’avui pel Pirineu, Prepirineu i l’Empordà. S’han registrat alguns incidents i afectacions viàries i ferroviàries.



(Informació de les 7.30 h) La part més elevada de les urbanitzacions de la Roca de la Nao i de Supermaresme, a Llavaneres, s'han llevat totalment nevades aquest matí. Segons informa la Policia Local, el gruix de neu en algunes zones és de fins a 5 centímetres. Per evitar problemes de trànsit, la Policia ha tancat aquest matí a primera hora les vies més afectades per la nevada: l'accés a la Roca de la Nao des de Pau Casals i a Supermaresme des de Sant Vicenç. D'altra banda, la brigada municipal s'encarregarà aquest matí de tirar sal a tota la zona afectada.

Les fotos

Nevada a Llavaneres   Nevada a Llavaneres

Nevada a Llavaneres   Nevada a Llavaneres

Nevada a Llavaneres
Nevada a Llavaneres

Nevada a Llavaneres
Nevada a Llavaneres

Nevada a Llavaneres
Nevada a Llavaneres

Diputació de Barcelona
^