Botó que mostra/amaga menú lateral
Catŕleg de trŕmits
Versió per imprimir
Catŕleg de trŕmits
IT02. Certificat de numeració de carrer
  • Certificats d'adreces, numeració de finques i de canvi de nom de carrer
  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Presencialment, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), plaça de la Vila, 1

    Telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud d'Informes tècnics i qualificacions urbanístiques i adjuntar-hi la documentació a aportar.

    Tramit smart appApp 'Tramit', també podeu tramitar el certificat d'adreça, de numeració de finca i/o canvi de carrer a través de l'aplicació mòbil de l'Ajuntament de Llavaneres.

    >AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, prèviament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari Ar01. Autorització de representació

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    1. Instància
    2. Còpia rebut IBI
    3. Escriptura de propietat
    4. Liquidació de taxes

  • QUI HO POT DEMANAR
    Tot ciutadŕ que necessiti certificar els canvis de nom de carrer o numeració.
  • COST
    Segons l'ordenança fiscal vigent.
  • RESPONSABLE DEL TRŔMIT

    Servei d'Urbanisme i Obres Públiques
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    ajuntament@ajllavaneres.cat

Diputació de Barcelona
^