Botó que mostra/amaga menú lateral
Catàleg de tràmits
Versió per imprimir
Catàleg de tràmits
Alta en el padró d'habitants
  • Donar-se d'alta en el padró d'habitants del municipi de Sant Andreu de Llavaneres per tenir accés als serveis municipals i per demanar documents oficials (DNI, passaport i altres).

    Els estrangers estan obligats a comunicar la sortida del país i informar de la seva destinació quan deixen de residir al territori espanyol per tal de procedir a tramitar la seva baixa al padró municipal.

    Normativa

  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    Per ser atès presencialment, cal demanar cita prèvia aquí. S'haurà de presentar la documentació que es relaciona a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), plaça de la Vila.

    Per ser atès telemàticament, amb una instància genèrica. A la instància, cal especificar el municipi d'empadronament anterior i la titulació acadèmica.

  • CITA PRÈVIA

    Demaneu-la aquí.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR

    Documentació personal:
    1. DNI, NIE o Passaport vigent de totes les persones que s’han d’empadronar, inclosos els menors d'edat


    2. En el cas de menors d’edat sense document: certificat literal de naixement, o llibre de família incloses les pàgines dels progenitors

    En el cas de menors d’edat que s’empadronen amb un sol progenitor caldrà presentar autorització expressa i consentiment d’ambdòs progenitors indicant l’adreça explícita de l’empadronament del menor, així com el DNI o document identificatiu de tots dos progenitors.

    En el cas de disposar de guarda i custòdia exclusiva caldrà presentar la Resolució Judicial juntament amb una declaració responsable conforme aquesta es ferma i vigent.

    Per guarda i custòdia compartida, quan aquesta no especifiqui el domicili d’empadronament, caldrà presentar la Resolució Judicial així com també autorització d’ambdos progenitors indicant l’adreça explícita de l’empadronament del menor, adjuntant el DNI o document identificatiu de tots dos progenitors.


    Documentació de l'habitatge:
    3. Escriptura de propietat o còpia simple i rebut de l’IBI on aparegui la Ref. Cadastral de l’habitatge

    4. Contracte de lloguer original degudament signat per ambdues parts. En el cas de tenir més de 3 mesos caldrà justificar l’últim rebut de lloguer pagat

    5. En el cas de que les persones que sol·liciten empadronar-se no siguin les titulars de l’habitatge d’on es volen empadronar, caldrà aportar una autorització del propietari més còpia del seu DNI. Per titulars que són arredantaris: autorització, DNI i últim rebut pagat del lloguer.

  • QUI HO POT DEMANAR
    Propietari o propietària, llogater o llogatera d'un habitatge o persona autoritzada per aquest/a.
  • COST
    Gratuït
  • RESPONSABLE DEL TRÀMIT

    Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)
    Plaça de la Vila, 1
    08392 Sant Andreu de Llavaneres
    937023600
    ajuntament@ajllavaneres.cat

Diputació de Barcelona
^