L'Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) deixarà de donar servei els dimarts a la tarda durant els mesos de juliol i agost. D'aquesta manera, l'horari serà de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h, fins que al setembre es recuperin les tardes de dimarts (de 16h a 20h).
L'OAC està situada a la planta baixa de l'Ajuntament de Llavaneres i s'encarrega de realitzar diversos tràmits entre ciutadania i administració pública. Entre les funcions més importants que desenvolupa l'oficina hi ha la coordinació del registre d'entrada i sortida de documents i tot allò relatiu al padró municipal: altes i baixes, certificats d'empadronament, canvis de domicili… A més a més, l'OAC tramita les altes o els canvis de titular del servei municipal d'aigües, així com les altes i les modificacions del cadastre. Podeu consultar el catàleg de tràmits.
Recordeu que també teniu a disposició el servei de cita prèvia, amb el qual podeu concertar una visita no només amb l'oficina, sinó també amb tècnics municipals i els regidors i regidores del consistori.